- Breloczek pałki do perkusji
- Ołówek muzyczny klawiatura czarny z gumką
- Voucher na nagranie wokalne w Studiu nagrań TON
- Piórnik muzyczny nuty i klucze
- Segregator binder na nuty A4 klucz wiolinowy srebrny
- Teczka na nuty A4 Klucz wiolinowy
- Ołówek muzyczny 1cm nuty na pięciolinii
- Segregator binder na nuty A4 klawiatura
- Pendrive pianino 32 GB
- Długopis muzyczny nutki
- Płócienna torba biała muzyczny miś
- Zegarek muzyczny klawisze
REKLAMACJA
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI |
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
|
OPIS REKLAMACJI |
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. |
DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU |
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: PrezentyMuzyczne.pl Sitno 28; 83-330 Żukowo. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. |
ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY |
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. |
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR |
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
|
|
FORMULARZ REKLAMACYJNY |
|
||||
Wypełnia Klient |
DANE SPRZEDAWCY
|
PREZENTYMUZYCZNE.PL SITNO 28 83-330 ŻUKOWO |
||||
DANE KLIENTA |
||||||
Imię i nazwisko: |
|
|||||
Adres do korespondencji: |
|
|||||
Adres e-mail: |
|
|||||
DANE DOTYCZĄCE UMOWY SPRZEDAŻY |
||||||
Numer zamówienia: |
|
|||||
Data zawarcia umowy sprzedaży: |
|
|||||
Nr faktury VAT/paragonu i data wystawienia (fakultatywnie) lub informacja o innym dowodzie zakupu: |
|
|||||
OZNACZENIE REKLAMOWANEGO TOWARU |
||||||
Opis towaru (np. rodzaj, model – symbol): |
|
|||||
Cena towaru: |
|
|||||
OKREŚLENIE WADY |
||||||
Opis wady |
|
|||||
Data stwierdzenia wady: |
|
|||||
ŻĄDANIE KLIENTA (proszę wskazać właściwe) |
||||||
A |
Nieodpłatna naprawa towaru (usunięcie wady)
|
|||||
B |
Nieodpłatana wymiana towaru na nowy
|
|||||
C |
Obniżenie ceny towaru
|
Kwota obniżenia ceny: |
|
|||
D |
Odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy |
|||||
ZWROT PIENIĘDZY (dotyczy jedynie żądania obniżenia ceny towaru albo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy) |
||||||
Nazwa banku i numer rachunku bankowego Klienta (ewentualnie inny sposób zwrotu pieniędzy) |
|
|||||
INNE UWAGI KLIENTA |
||||||
|
||||||
DATA, MIEJSCOWOŚĆ I PODPIS KLIENTA |
||||||
Miejscowość, data: |
|
|||||
Podpis Klienta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) |
|
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje